ابزار رایگان وبلاگ

ابزار هدایت به بالای صفحه

دوستی .. - دانلود.مطلب علمی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود.مطلب علمی
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

به نام آفریدگاری که عشق را آفرید...

دوستی:

به نظر من دوستی بر چهار چیز استواره:مرام،باهم بودن،صداقت و صمیمیت که توی دنیای ما کم پیدا می شه ،یا اونقدر این دوستی کم رنگه که تفاوتی با دشمن نداره.

اما من بعضی ها رو میشناسم که خودشون رو به آب و آتیش می کشند.چه قدر خوبه که برای دوستت کاری کنی اما به شرطی که آخرش با تو باشه و پشت هم باشید.دوستی جهان سومی ها بیشتر کلک و نیرنگ و ریاست.اگه بخوای بدون هیچ چیزی ،روی رفاقت برای کسی قدمی برداری با مخ روی زمین پهن می شی.من خودم رو کشتم و زنده کردم تا یه کسی باشه و غمی نداشته باشه ولی غمی که کم نشذ تازه یه غم تازه ای هم شروع شد.اما آخرش متهم شدم ،آره حقم باید این طوری می شد،خیلی ها هستند که مثل من اند.دوست انسان باید ارزش داشته باشه،دوست من هم ارزش داشت ، هم مرام.حالا اونقدر ازهم فاصله گرفتیم که دلم برای یه سلام کردنش مثل قدیم تنگ شده.خیلی شبها با دیدنش تو خواب بیدار میشم،دلم یه حالی میشه و شروع می کنه به تندزدن.نمی دونم که اون هم پشت من بود،با من بود یا فقط من اینطوری بودم؟خیلی دلم می خواد گریه کنم اما غرورم نمی زاره .نمیتونم غرورم رو بشکنم و بگم من اشتباه کردم ولی این رو میدونم که در مورد من اشتباه کرده و از من یه موجود بی خود جامعه ساخته.از خدا می خوام که این جوری نباشه.من آدم خوبی بودم اما تو یه سال از این رو به اون رو شدم،از اون به بعد زندگی مو با کلک پیش بردم ولی خدا می دونه که با اون صاف و رو راست بودم،بی ریا بودم.حالا مجبورم کاری کنم که اصلا خوشم نمیاد،ممجبورم اون رو تو خیلی جاها ضایع کنم تا بتونم خودم رو نجات بدم،چه قدر بده. آخه چرا خدا؟حاضرم همه کاری براش بکنم.

من ایستاده ام تا کنمش جان فدا چو شمع

او خود گذر بما چو نسیم سحر نکرد

ما آدم ها خیلی از هم فاصله گرفتیم به اندازه ای که نمی دونیم همسایه ی دیوار به دیوارمون زنده ست یا مرده.ما تنها موجودی هستیم که متفکریم،خدانکنه که از این برای نابودی دیگران استفاده کنیم،که اگه اینطوری باشیم خیلی پست فطرتیم.پول شده رابطه دوستی بین ما،باطرف دوستیم چرا؟برای اینکه بچه مایه داره! خیلی ها لاف دوستی می زنند اما باید تو عمل اون ها رو شناخت.

وقتی داری غرق می شی ببین که چه کسی کمکت می کنه ،به خدا کسی کمکت می کنه که انتظارش رو نداشتی،این رو فراموش نکن که تو بهش مدیونی. من می خواستم کاری رو درست کنم اما خراب تر شد.

اینم از یه عاشق دل شکسته

 


همیشه عاشق باشید.

 


[ یکشنبه 91/4/4 ] [ 11:51 عصر ] [ گمنام ]
          

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب



در این وبلاگ
در کل اینترنت