ابزار رایگان وبلاگ

ابزار هدایت به بالای صفحه

نخستین میزبان ویندوز 8 - دانلود.مطلب علمی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود.مطلب علمی
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

جدیدترین تکنولوژی مادربردهای روز جهان : ویندوز 8 با این که هنوز به طور رسمی به بازار عرضه نشده است اما به‌واسطه تغییر و تحولاتی که به همراه خواهد داشت، تأثیر شدیدی بر بازار کامپیوتر و به خصوص سخت‌افزار بر جای گذاشته است.

ویندوز 8 با این که هنوز به طور رسمی به بازار عرضه نشده است اما به‌واسطه تغییر و تحولاتی که به همراه خواهد داشت، تأثیر شدیدی بر بازار کامپیوتر و به خصوص سخت‌افزار بر جای گذاشته است. ایسوس به‌عنوان یکی از پیشتازان این بازار، این‌بار نیز توانسته است به عنوان نخستین شرکت سازنده محصولات سخت‌افزاری، نشان تأیید سازگاری کامل سخت‌افزار با ویندوز هشت را برای مادربورد P8Z77-M خود به دست آورد.


این نشان پس از پشت سر گذاشتن آزمون‌های کیفی دشوار برای سازگاری کامل با نسخه 64 بیتی ویندوز 8، از سوی آزمایشگاه تست کیفیت سخت‌افزاری مایکروسافت به این مادربورد اعطاشده است. مادربورد P8Z77-M از چیپ‌ست تازه‌وارد اینتل یعنی Z77 استفاده می‌کند، با پردازنده‌های نسل دوم و سوم خانواده Core i سازگار بوده و می‌تواند از حداکثر 32 گیگابایت رم DDR3 با گذرگاه حافظه 2400 مگاهرتزی (در حالت اورکلاک شده) پشتیبانی کند.


این مادربورد به یک درگاه PCI-e نسخه 3 (سازگار با نسخه 2) و دو درگاه PCI-e نسخه 2 مجهز است. برای اتصال ابزارهای ذخیره‌سازی نیز کاربر می‌تواند از چهار درگاه SATA با سرعت 3 گیگابایت در ثانیه و دو درگاه SATA با سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه استفاده کند. درگاه‌های ورودی و خروجی پنل پشتی این مادربورد نیز به‌نسبت کامل هستند. در این پنل دو پورت USB 3.0 و چهار پورت USB 2.0، پورت‌های تصویری D-SUB، DVI-D و HDMI، درگاه شبکه گیگابیتی، یک درگاه ترکیبی PS2 صفحه‌کلید و ماوس و خروجی‌های صوتی معمول 3,5 میلی‌متری به‌همراه یک خروجی Optical S/PDFI به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد تمام نیازهای کاربران را حتی در سطح حرفه‌ای پاسخگو خواهد بود.



[ چهارشنبه 92/1/28 ] [ 3:55 عصر ] [ گمنام ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب



در این وبلاگ
در کل اینترنت